میز پرس چندمنظوره H.T 57304 معرفی شده در این بخش می توانید حرکات پرس سینه , بالاسینه , زیرسینه , جلوپا , پشت پا , شکم ، پارالل جلوبازو لاری ، سرشانه و پشت بازو را انجام دهید. جنس و کیفیت ساخت مشابه محصولات خارجی ، رنگ کوره ای و پروفیلهای بسیار قوی و باکیفیت میباشد.ارتفاع تکیه گاه دستگاه در حالات مختلف قرار می گیرد و از این لحاظ برای تمامی حرکات پرس سینه و همچنین تمامی فیزیک های بدنی مناسب می باشد . همچنین میز پرس چندمنظوره H.T 57304 شامل یک جایگاه هالتر جهت حرکات پرس سینه و زیرسینه و جایگاهی مختص حرکت بالاسینه می باشد. میز پرس چندمنظوره H.T 57304 دارای ابعاد : ۱٫۹ *۱٫۹ * ۱٫۵ وزن : ۵۰ کیلو میباشد.

میز معرفی شده مشابه نیمکت باشگاهی شیب منفی x2 به علاوه حرکت جلو پا و جلو بازو لاری ، در قسمت جلوی دستگاه وزنه مورد نظر خود را قرار داده و حرکات ورزشی جلوپا (متحرک) ، پشت پا (متحرک) و شکم(ثابت) را به راحتی انجام دهید. در پشت میز پرس نیز دو عدد جایگاه دست قرار داده شده است تا به کمک آن حرکت پارالل را به راحتی انجام دهید.

میز پرس چندمنظوره H.T 57304 وسیله‌ای مناسب برای استفاده‌ی تمامی ورزشکاران بوده و ساخت کشور ایران می باشد و در آخر می‌توان گفت تمام ویژگی‌های ذکر شده در کنار طراحی زیبای این محصول، آن را به انتخابی مناسب برای شما تبدیل خواهد کرد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “میز پرس چندمنظوره POMID – 57304”

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای اجباری مشخص شده اند

درخواستهای عمومی

هیچ درخواستی وجود ندارد.